Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

«Το επίπεδο στην Ελλάδα δεν μου είναι αρκετό»

Ο Πέτρος Σκαφιάς μίλησε στο scorpionnight.gr και στον Νότη Καμπέρη για την μεγάλη μάχη που θα κληθεί να δώσει στο «Scorpion 12: Extra Round» (13 Δεκεμβρίου) κόντρα στον Στέφανο Κωνσταντελόπουλο, καθώς και για τις φιλοδοξίες του.   


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Είμαι ο Πέτρος Σκαφιάς και για όσους διοργανωτές δεν το έχουν καταλάβει, θέλω πάντα τους καλύτερους. 13-14-15 Νοεμβρίου ήταν το K-1 Open της Ιταλίας, όπου θα συμμετείχα και εγώ αν δεν υπήρχε ένα πρόβλημα με τα χαρτιά μου, λόγω της αλβανικής μου καταγωγής. Αυτό με έριξε ψυχολογικά, αλλά έρχομαι εδώ για να αποδείξω πως αξίζω πολλά και πως το επίπεδο στην Ελλάδα δεν μου είναι αρκετό».

Για τον αντίπαλό του:
« Όσον αφορά τον αντίπαλο μου, εύχομαι έναν αγώνα χωρίς τραυματισμούς. Θέλω να ελπίζω πως δεν θα πέσει η ψυχολογία του, αν με βρει σε καλή μέρα… Είμαι πάρα πολύ αισιόδοξος για αυτόν τον αγώνα και ας είμαι δύο εβδομάδες εκτός μετά την ψυχολογική μου πτώση από τους αγώνες που δεν έκανα στην Ιταλία».

Για την προετοιμασία του:
«Αρχίζοντας από σήμερα την προπόνηση, πιστεύω πως σε τρεις εβδομάδες, θα είμαι απόλυτα προετοιμασμένος για τον αγώνα. Μάλιστα, έχω σημειώσει άνοδο αυτήν την περίοδο στην τεχνική μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου