Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

«Οι φιλοδοξίες μου: θέαμα για το κοινό»

Για την επικείμενη μάχη του κόντρα στον Πέτρο Σκαφιά στο «Scorpion 12: Extra Round», που θα διεξαχθεί στις 13 Δεκεμβρίου στη Θεσσαλονίκη, μίλησε ο Στέφανος Κωνσταντελόπουλος στο scorpionnight.gr.


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Για τη συμμετοχή του στη διοργάνωση:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στο Scorpion και στην διοργάνωση του κ. Σαριδάκη και μαζί με τον δάσκαλο μου, κ. Δημητρίου, θα δώσουμε θέαμα στο κοινό της Θεσ/νίκης. Σε 18 μέρες είστε όλοι καλεσμένοι στο μαχητικό υπερθέαμα του Scorpion».

Για την προετοιμασία και τις φιλοδοξίες του:
«Αγωνιστικά είμαι πολύ φορμαρισμένος, καθώς προετοιμάζομαι για αγώνες στο εξωτερικό. Και τα τελευταία δύο παιχνίδια μου τα έδωσα εκτός Ελλάδος. Όσον αφορά τις φιλοδοξίες μου, είναι θέαμα για τον κόσμο που θα έρθει να παρακολουθήσει και να στηρίξει σε αυτές τις δύσκολες εποχές».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου