Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Παπαδημητρίου: «Είμαι αντίθετος με το αποτέλεσμα του αγώνα»

Αντίθετος με το αποτέλεσμα του αγώνα του κόντρα στον Mohamed Mezouari είναι ο Νίκος Παπαδημητρίου. Οι δυο αθλητές μοιράστηκαν το ρινγκ του  «Scorpion 11 X-Treme Stores by Salonika», που πραγματοποιήθηκε στις 31 Οκτωβρίου στο «Politia Live», με τους κριτές να δίνουν τη νίκη στον Mohamed Mezouari. Μια απόφαση που βρήκε αντίθετη την ομάδα του «Sweet Kill».

Ο Παπαδημητρίου δημοσίευσε στο προσωπικό του προφίλ σχετικά με το αποτέλεσμα:

«Ο αγώνας μου το περασμένο Σάββατο πιστεύω πως ήταν δυνατός και ο κόσμος έφυγε ευχαριστημένος. Ο αντίπαλος μου Α' class ήταν πολύ σκληρός με καλή τεχνική κατάρτιση, όπως το διαπίστωσε και ο κόσμος. Τώρα, όσον αφορά το αποτέλεσμα, που έδωσαν οι κριτές, είμαστε αντίθετοι. Τόσο εγώ, όσο και η ομάδα μου! Χωρίς να έχουμε δει ακόμα τον αγώνα σε video, σαν πρώτη εικόνα, πιστεύουμε πως δεν έπρεπε να πάει σε extra round. Ο πρώτος γύρος πήγε ξεκάθαρα σε μένα, ο δεύτερος οριακά πάλι σε εμένα και ο τρίτος στον αντίπαλο. Όσον αφορά τον τραυματισμό, που αποκόμισα στην διάρκεια του τρίτου γύρου, ήταν αρκετός, ώστε να μην μπορέσω να δουλέψω το αριστερό μου χέρι, πράγμα που μου στοίχισε τον αγώνα. Ο γιατρός και η γωνία μου δεν με άφησε να συνεχίσω τον έξτρα γύρο και έτσι η νίκη δόθηκε στον αντίπαλο μου. Δεν μένουμε όμως σε αυτό και συνεχίζουμε για τον επόμενο ακόμα ποιο δυνατά. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που είναι πάντα δίπλα μου καθώς την ομάδα μου. Εξίσου να ευχαριστήσω την πολύτιμη βοήθεια των χορηγών μου που είναι πάντα δίπλα μου και τέλος εσάς που με υποστηρίζεται. Να ‘στε καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου