Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

«Οι Έλληνες είστε περήφανος λαός, να προσέχετε την χώρα σας»

Ο Χαλκ Χογκαν, ο θρυλικός «Immortal» του WWE, o μεγαλύτερος σταρ στην ιστορία του παγκόσμιου wrestling μίλησε στο gazzetta.gr, όπου αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στον  θαυμασμός του για την Ελλάδα και τη μετάνοιά του για το ρατσιστικό ατόπημα, που είχε ως αποτέλεσμα να διαγραφεί από το WWE.


Για την Ελλάδα δήλωσε: «Λατρεύω την Ελλάδα, ζείτε σε μία από την ομορφότερες χώρες του κόσμου. Αδερφέ, γνωρίζω πως έχω αρκετούς οπαδούς στην Ελλάδα από την δεκαετία του '90 και είναι πάντα χαρά μου να γνωρίζω Έλληνες. Είστε περήφανος λαός. Να προσέχετε την χώρα σας και ελπίζω σύντομα να σας επισκεφθώ».

Για τη συνέντευξή του το 2012, όπου χρησιμοποιούσε ρατσιστικές εκφράσεις και παρά την μεταμέλεια του δεν γλίτωσε την διαγραφή του από τα μητρώα του WWE:

«Έχω αναφερθεί πολλές φορές σε αυτό το θέμα. Ήταν η χειρότερη μέρα της ζωής μου. Αυτό συνέβη πριν από οχτώ χρόνια και έχω ζητήσει συγνώμη. Λυπάμαι ειλικρινά. Είναι το χειρότερο πράγματα που έχω πει στη ζωή. Όλοι γνωρίζουν αδερφέ ποιος είναι ο Χαλκ Χόγκαν».

Τίποτα όμως δεν μπορεί να ανακόψει την Hulkamania μολονότι τα χρόνια πέρασαν. Πριν από περίπου δύο εβδομάδες επισκέφθηκε την Αγγλία. Οι εμφανίσεις του σε Λονδίνο και Σέφιλντ αποτέλεσαν πόλο έλξης. Χιλιάδες οπαδοί από κάθε σημείο της Ευρώπης έσπευσαν να αποτίσουν φόρο τιμής στον παιδικό ήρωα τους. Και εκείνος δεν τους απογοήτευσε.

«Δεν ξέρω τι θα συμβεί στο μέλλον. Το wrestling είναι η ζωή μου και τίποτα δεν έχει τελειώσει. Δεν θα μπορούσα να ανταλλάξω με κάτι την αγάπη του κόσμου και τις στιγμές που έχω ζήσει στο ρινγκ».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου