Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

«Η ψυχολογία έπεσε κατακόρυφα…»

Για την εμπειρία του στο Superkombat της Ιταλίας, που διεξήχθη το προηγούμενο Σάββατο (12/12), αλλά και για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, μίλησε ο Νίκος Παραθυράκης στο ufight.gr.  


Να θυμίσουμε πως ο νεαρός αθλητής ηττήθηκε με ΚΟ από τον έμπειρο Adrian Mitu.



Ο 20χρονος μαχητής του «Ατρωτου Ιωαννίνων» δήλωσε:
«Η εμπειρία μου στην διοργάνωση ήταν ωραία σε γενικές γραμμές και το επίπεδο ήταν ιδιαίτερα ανεβασμένο.

Το ματς το έμαθα την τελευταία εβδομάδα και το δέχτηκα γιατί θα με βοηθούσε να ανέβω αγωνιστικά. Το ταξίδι ήταν δύσκολο γιατί χρειάστηκε από τα Γιάννενα που μένω να φύγω για την Αθήνα μόνος μου και από εκεί με τον κ. Χρήστο Παπαναγιώτου που μου έκλεισε τον αγώνα να πετάξουμε μέσω Τουρκίας για να φτάσουμε στην Ιταλία ύστερα από μεγάλη αναμονή ενδιάμεσα και με πολύ κούραση.

Μόλις φτάσαμε εκεί στο ξενοδοχείο μάθαμε πως ο προηγούμενός μου αντίπαλος Giuseppe De Domenico δεν θα έπαιζε και στην θέση του έβαλαν τον εξίσου έμπειρο Adrian Mitu.

Στον αγώνα μας υπήρξε ελλιπής πληροφόρηση για το πότε θα γινόταν αφού ενημερωθήκαμε άμεσα μετά την παρουσίαση των αθλητών να ανέβουμε στο ρινγκ δίχως να το περιμένουμε σε αντίθεση με τον αντίπαλό μας. Ούτε ζέσταμα προλάβαμε να κάνουμε με τον κ. Παπαναγιώτου και σε κατάσταση πανικού κοιτάξαμε να είμαστε έτοιμοι όσο πιο γρήγορα γινόταν βάζοντας τα γάντια διότι μας πίεζε ο χρόνος.

Αυτό εκείνη την στιγμή με άγχωσε με αποτέλεσμα να μην μπορέσω να παίξω όπως έπρεπε αφού όλα έγιναν σε χρόνο μηδέν και η ψυχολογία μας έπεσε κατακόρυφα .

Κάποιος που δεν είναι εκεί, είναι δύσκολο να καταλάβει πόσο αρνητικά λειτουργεί αυτό στην ψυχολογία σου όταν έχεις έναν αγώνα μπροστά να δώσεις.

Όπως και να ΄χει την επόμενη φορά θα είμαστε πιο έτοιμοι για όλα.
Θέλω να ευχαριστήσω πολύ όσους με στήριξαν και με στηρίζουν, τον προπονητή μου Στέφανο Αποστολάκη καθώς και τον μάνατζερ κ. Χρήστο Παπαναγιώτου για την ευκαιρία που μου έδωσε και που με βοήθησε όντας δίπλα μου μέχρι και την τελευταία στιγμή.


Δεν έδειξα ούτε του 5% από αυτό που έχω, αλλά στόχος μου είναι να παίρνω εμπειρίες και κάθε φορά να φτάνω όλο και πιο ψηλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου