Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

«Μου έκλεψαν τη νίκη»

Σχετικά με την ήττα του, που στην ουσία ήταν νίκη, έγραψε στο προσωπικό του προφίλ ο Αλέξης Σαββίδης. Ο Έλληνας αθλητής, ο οποίος αγωνίστηκε το Σάββατο στην Ρωσία κόντρα στον Artem Esayan , ενώ ανακηρύχτηκε νικητής από του κριτές, οι διοργανωτές άλλαξαν το αποτέλεσμα και έδωσαν τον αγώνα στον Esayan, κάτι που προκάλεσε αποδοκιμασίες.


Οι αντιδράσεις δεν ήταν μόνο από την ελληνική πλευρά, αλλά και από τους θεατές που βρίσκονταν στο γήπεδο. Καθώς το αποτέλεσμα ήταν εμφανή… Κάτι που δήλωσε και ο αντίπαλος του Σαββίδη, ο οποίος παραδέχθηκε την ήττα του. Τελικά, λόγω των αντιδράσεων, ο αγώνας θεωρείται ως no contest και θα γίνει εκ νέου ρεβάνς.

Δείτε τι έγραψε ο Σαββίδης:

«Παιδιά αυτή τη φορά τα έκανα όλα σωστά. Αλλά μου έκλεψαν τη νίκη οι διοργανωτές. Οι κριτές δώσανε τη νίκη σε μένα, ο αντίπαλος μου είπε ότι νίκησα εγώ, ο κόσμος όλος ήταν μαζί μου, μέχρι και τα σάιτ εδώ στη Ρωσία γράφουν ότι νίκησα καθαρά.
Αλλά κάποιοι για κάποιους λόγους αποφάσισαν το αντίθετο. Δεν δικαιολογούμε απλα νιώθω ότι με κλέψανε. Τελικά μετά από αυτό το φιάσκο οι διοργανωτές είπαν το παιχνίδι δεν θα γραφτεί πουθενά και θα γίνει ρεβάνς.
Δεν έχω λόγια, τι να πω...
Σας ευχαριστώ για την στηρίξει που μου δείχνετε σε κάθε μου αγώνα. Αργά ή γρήγορα θα σας κάνω υπερήφανους σας το υπόσχομαι...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου