Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

«Καλή επιτυχία στη Δομινικανή αθλήτριά σου, Χριστίνα Λιναρδάτου»

Και η κόντρα καλά κρατεί… Ο Γιώργος Στεφανόπουλος, με κείμενο που ανήρτησε στην προσωπική του σελίδα, αναφέρεται στην κόντρα που έχει δημιουργηθεί μεταξύ του Σ.Ε.Π. και της ομάδας της Χριστίνας Λιναρδάτου, σχετικά με την αναμέτρηση της πρωταθλήτριάς μας στο Βέλγιο στις 4 Ιουνίου, για τον παγκόσμιο τίτλο της W.B.C..


Ο κύριος Στεφανόπουλος, με τη συγκεκριμένη τοποθέτησή του, απαντάει στην ανακοίνωση του «Perseas boxing club», σύμφωνα την οποία ο Σ.Ε.Π. δεν είχε καμία ανάμειξη στις διαπραγματεύσεις και στο κλείσιμο του πολύ σημαντικού αυτού αγώνα και ότι η Λιναρδάτου θα συμμετάσχει με εγκεκριμένη πυγμαχική άδεια (boxing licence) από  τη  δομινικανή ομοσπονδία επαγγελματικής πυγμαχίας.

Αναλυτικά τα όσα έγραψε:

«Ξερεις τι δεν εχεις καταλαβει Μανωλη μου ;;;…δεν εχεις καταλαβει ότι οι διαφορες μας δεν είναι οικονομικες…αλλα σε επιπεδο συμπεριφορας… το μονο προβλημα είναι ότι η χαρα σου για τη ζωνη σε οδηγησε σε τετοιες συμπεριφορες που κανενας αξιοπρεπης ανθρωπος δε θα δεχοταν …. Όλα αυτά τα χρονια στο μποξ οσες προφορικες συμφωνιες κι αν εχω κανει ηταν ισχυροτερες από τα εγγραφα για αυτό κι εγω βασιστηκα στην προφορικη μας συμφωνια και εστειλα τα εγγραφα που εσυ πιεζες να φυγουν την οποια συμφωνια εσυ αθετησες στη συνεχεια … ...σου εξηγησα εξ αρχης ότι εγω εχω πληρωσει ηδη από την τσεπη μου από το Φλεβαρη ένα ταξιδι στο Βελγιο για τη συναντηση της ebu που είναι σε λιγες μερες και δεν μπορω να το ξανακανω. Μου πες θα το αναλαβεις με χορηγο. Μετα από λιγες μερες μου ειπες να εκμεταλλευτω τον παγκοσμιο τιτλο και να σου βρω εγω χορηγο, να σου δωσω ολοκληρη τη χορηγια αφου κρατησω τα εξοδα μου αλλα σου διεφυγε ότι δεν ειναι αυτη η δουλεια μου και ξερεις γιατι μειναμε στο προφορικο ;;;; γιατι όταν ηρθε η μερα να υπογραψουμε τα συμβολαια για όλα, εσυ επελεξες να «παθεις γαστρεντεριτιδα» και δεν ηρθες ποτε σε αυτή τη συναντηση, γιατι ισως δεν μπορουσες να μου πεις καταμουτρα ότι τελικα εσυ μονο 30 ευρω σκοπευεις να δωσεις για όλα τα εξοδα του ΣΕΠ και το ταξιδι.… «αν θες γιωργο 30 ευρω καλως ….αν δε θελεις παω στον αγιο δομινικο που μου τα κανει όλα με τα 30» … όλα αυτά αφου βεβαια ειχε στειλει ο ΣΕΠ το πρακτικο ζυγισης στο σουπερβαιζορ του αγωνα…

ΟΧΙ Μανώλη μου …να πας να παιξεις και με τη Ζιμπαμπουε αν θελεις … κρατα τα τα 30 ευρω σου να πιεις μπυριτσες στο Βελγιο …στα χαριζω… ο ΣΕΠ δεν ενδιαφερεται για τετοιου ειδους συνεργασιες. Υπηρχε πριν από σενα και θα συνεχισει το ιδιο πετυχημενα την πορεια του και μετα από σενα. Εμενα Μανωλη μου δε θα με συγκρινεις με την WBC που είναι 100 χρονια ομοσπονδια και « τα μαζευει» από 100 μεριες. Είναι ανισο. Εμενα θα με συγκρινεις με καποιον που εχει δημιουργησει επαγγελματικο μποξ 2 χρονια, αγωνιζεται να προχωρησει σε μια χωρα που χαροπαλευει κάθε μερα οικονομικα, με καποιον που δεν εχει οικονομικη βοηθεια από πουθενα, σε μια εποχη που οι χορηγοι αντι να στηριζουν ζητανε στηριξη, πληρωνει νοικια για τα γραφεια του ΣΕΠ, δυο λογιστες και δυο δικηγορους για να εχει παντα προστατευμενο το ΣΕΠ από αυτους που καραδοκουν να το ισοπεδωσουν, πληρωνει κατι χιλιαρικα κάθε χρονο συνδρομη κι εξοδα για ξενες ομοσπονδιες για να χει το δικαιωμα να είναι μελος τους και να βγαζουν λεφτα οι Ελληνες πυγμαχοι, ταυτοχρονα μεγαλωνει τρια παιδια, ξεχρεωνει δυο στεγαστικα δανεια, δουλευει από το πρωι μεχρι το βραδυ, πληρωνει πολλες φορες αμοιβες πυγμαχων, διαιτητων, γιατρων από την τσεπη του και χρεωνει το σπιτι του για να κρατησει ορθιο αυτό που εχει ξεκινησει με μονα του εσοδα τους μισθους δυο δημοσιων υπαλληλων που μπαινουν στο σπιτι του αλλα πολλα χρεη. Αν μου βρεις σε ολο τον πλανητη αλλον έναν ιδιο τρελο, τοτε με αυτόν να με συγκρινεις κι αν τον βρεις καλυτερο να πας να συνεργαστεις μαζι του. Με ανακουφιζει ιδιαιτερα που δε με θεωρεις δασκαλο σου αλλα απλα προπονητη σου. Αυτό σημαινει ότι ευτυχως ευθυνομαι μονο για την τεχνικη σου και όχι για τη συμπεριφορα σου, διαφορετικα θα ανησυχουσα για μενα …

Επειδη όμως εχεις διπλα σου, έναν ιερο βραχο της ελληνικης πυγμαχιας, τον κυρ Γιωργο τον Καπανταιδακη, έναν ΤΡΟΜΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ και ΔΑΣΚΑΛΟ, κοιτα να διδαχθεις από αυτόν το σημαντικοτερο μαθημα που εχει να σου δωσει με την ιδια του τη σταση ζωης, αυτό της σεμνοτητας και της ταπεινοφροσυνης. Καλες οι ζωνες Μανωλη μου. Ζωνες εχει και ο Ταισον …ζωνες και ο Μοχαμεντ Αλι…τον πρωτο δεν τον εσωσαν οι ζωνες του και τον δευτερο δεν τον λατρευει ο κοσμος μονο για τις ζωνες. Εσυ Μανωλη μου εισαι 5 χρονια προπονητης και απαιτεις να παιρνεις σχεδον τα μισα λεφτα της αθλητριας σου. Ξερεις ποσοι προπονητες εχουν δωσει τη ζωη τους ολη για να βγαλουν πρωταθλητες αλλα δεν πηραν τιποτα επειδη δεν ειχαν την τυχη να εχει η χωρα τους επαγγελματικη;;; 

Κι εκεινοι ιδρωσαν και κουραστηκαν όπως κι εσυ και εδωσαν και χρονο από τη ζωη τους αλλα οι περισσοτεροι δεν αμειφθηκαν αξιοπρεπως ποτε…Οσο για τα μεγαλα σαλονια Μανωλη μου εχουμε διαφορετικη αποψη. Μεγαλο σαλονι για μενα είναι εκεινο που πηγες και εδωσες και εφαγες μια μπουνια και όταν κατεβηκες από το ρινγκ εγινες καλυτερος ανθρωπος, ακομα κι αν το ρινγκ βρισκεται στην Κολοπετινιτσα. Οσο για τα δικα σου μεγαλα σαλονια σε ενημερωνω ότι πριν λιγες μερες αρνηθηκα προσκληση για παγκοσμιο τιτλο στο Λονδινο με όλα τα εξοδα πληρωμενα. Υπαρχουν όμως κι άλλες 10 φορες που πηγα σε τετοια σαλονια αλλα εσυ δεν το μαθες ποτε, γιατι δεν πηγα για να το μαθεις εσυ αλλα για να παρω εγω γνωσεις κι εμπειριες. Ευχαριστω παρα πολύ ολους τους φιλους και συναθλητες μου αλλα και νεους πυγμαχους που βιαστηκαν να μου ξεκαθαρισουν με κάθε τροπο , αν και δε γνωριζαν τιποτα για τα γεγονοτα, ότι ποτε δεν πιστεψαν ότι ο Στεφανοπουλος είναι το κοινο λαμογιο και ο κοινος εκβιαστης που παρουσιασες στο δελτιο τυπου σου που υποκρινοταν τοσα χρονια το καλο παιδι ενώ περιμενε να παρει μια καρεκλα, για να εκβιαζει τους πυγμαχους κι ευτυχως που ηρθες εσυ Μανωλη και τον ξεσκεπασες…

Και ξερεις πως το κερδισα αυτό Μανωλη ;;;; όχι με τα κυπελλα και τα μεταλλια αλλα γιατι σε ολη την καριερα μου ειχα το κεφαλι χαμηλα και κάθε φορα που πετυχαινα μια σπουδαια νικη το κατεβαζα ακομα περισσοτερο ….Και μια συμβουλη από έναν παλιοτερο …μην κηρυσσεις πολεμο και μαλιστα δημοσιο 3 μερες πριν από κορυφαιο αγωνα αθλητη σου … κανει κακο στην ψυχολογια του….. Σε προσωπικο επιπεδο για μενα το θεμα τελειωνει εδω. Καλη επιτυχια στη Δομινικανη αθλητρια σου Χριστινα Λιναρδατου».


3 σχόλια: