Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

Κλεάνθης Μαυρόπουλος: «Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για ένα δυνατό Come back»

Έπειτα από δυο χρόνια αποχής από τα επαγγελματικά ρινγκ, ο Κλεάνθης Μαυρόπουλος επιστρέφει και πάλι εκεί που ανήκει. Ο Έλληνας αθλητής θα αγωνιστεί σε μια από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις της Ευρώπης, σε αυτή του Superkombat, που θα διεξαχθεί στις 25 Ιουνίου στην Ρουμανία.

Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τον μαχητή του Θεοφάνους, η οποία του δόθηκε από τον Χρήστο Παπαναγιώτου.

Διαβάστε τι έγραψε ο ίδιος στο προσωπικό του προφίλ:

«25 Ιούνιο μετά από 2 χρόνια αποχής από τα επαγγελματικά ρινγκ επιστρέφω σε μια από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις της Ευρώπης το Super Kombat στη Ρουμανία. Ευχαριστώ πολύ τον δάσκαλο μου, Ιωάννη Θεοφάνους για την άψογη προετοιμασία, τον Χρήστο Παπαναγιώτου που μου δίνει την ευκαιρία να παίξω σε ένα από τα μεγαλύτερα ρινγκ της Ευρώπης και τον φυσιοθεραπευτη μου Ανδρέα Φιλίππου που με βοήθησε να ξεπεράσω κάθε εμπόδιο. 25 Ιουνίου θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για ένα δυνατό Come back!!!»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου