Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

Η άποψη της Λιναρδάτου για την κόντρα με τον Σ.Ε.Π. και για τον αγώνα της

Τη δική της θέση για όλα όσα διαδραματίστηκαν πριν τον αγώνα της για τον παγκόσμιο τίτλο W.B.C κόντρα στην Persoon, αναφέρετε με κείμενο που ανήρτησε στο προσωπικό της προφίλ η Χριστίνα Λιναρδάτου.


Να θυμίσουμε πως πριν από αυτόν τον πολύ σημαντικό αγώνα, είχε δημιουργηθεί μια κόντρα μεταξύ του Perseas Boxing Club και του Σ.Ε.Π., στην οποία η αθλήτρια δεν είχε πάρει θέση, λόγω του ότι ήθελε να παραμείνει συγκεντρωμένη στο στόχο της. Έχοντας περάσει αρκετές μέρες, η Λιναρδάτου δίνει τη δική της άποψη, τόσο πάνω στην κόντρα, όσο και για τη μάχη της.

Αναλυτικά:

«Έχουν περάσει αρκετές μέρες από τότε που αγωνίστηκα για τον παγκόσμιο τίτλο ενάντια στην pound for pound no1 πυγμάχο στον κόσμο και δεν έκανα καμία δήλωση, γιατί ήθελα να συνοδευτεί από το βίντεο του αγώνα. Όσον αφορά τα γεγονότα που συνέβησαν λίγο πριν αγωνιστώ,  θέλω να χαρακτηρίσω ως λίαν επιεικώς απαράδεκτους όλους αυτούς που με χαρακτήρισαν Δομινικανή αθλήτρια , δεν θα γνωρίζουν μάλλον ότι πρώτον έχω φορέσει την φανέλα με το εθνόσημο ως Ελληνίδα πρωταθλήτρια και δεύτερον ότι πατέρας μου είναι Έλληνας και η μητέρα μου Δομινικανή συνεπώς εγώ είμαι Ελληνοδομινικανή και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέθηκε από τον ΣΕΠ θέμα εθνικότητος όταν μιλάμε για επαγγελματική πυγμαχία και επαγγελματικό αθλητισμό. Όσον αφορά τον αγώνα μου στεναχωριέμαι για το ότι δεν απέδωσα στο μέγιστο των δυνατοτήτων μου και έχασα την ευκαιρία να κατακτήσω τον σημαντικότερο τίτλο του κόσμου στην επαγγελματική πυγμαχία. Θα επιστρέψω πιο δυνατή από ποτέ στον επόμενό μου αγώνα και είναι θέμα χρόνου να φέρω τη ζώνη στην Ελλάδα. Θέλω να ευχαριστήσω:
α) Τον Αλέξανδρο Ηλιόπουλο ο οποίος φρόντισε με το αθλητικό μασάζ να με κρατάει φρέσκια και δυνατή.
β)Τον Κώστα Τασιόπουλο - HVNT clothing για το σορτσάκι που μου έραψε και την οικονομική ενίσχυση για την προετοιμασία μου.
γ) Τον Κώστα Σταμάτη-Regenesis store για τα συμπληρώματα που μου χορήγησε.
δ) Την Κουτσογεώργου Ειρήνη για την Οικονομική ενίσχυση για την προετοιμασία μου .
ε) Τον Δημήτρη Δεληνικόλα για την κάλυψη του αγώνα και τα υπέροχα video promo.που αναδεικνύουν τη δουλειά που κάνουμε στον Περσέα.
στ) Τον Μπίτζιο Παναγιώτη, τον Γιώργο Σάμιο και τον Κακογιάννη Αλέξανδρο που ήρθαν στο Βέλγιο να δουν τον αγώνα μου και να με υποστηρίξουν
ζ) Τον Μιχάλη Αρναούτη για τα σπάρινγκ που μου έδωσε κατά την διάρκεια της προετοιμασίας μου.
η) Την οικογένειά μου που είναι πάντα κοντά μου και με στηρίζει.
θ) Όλους εσάς που μου στείλατε μηνύματα εμψύχωσης και τα συγχαρητήριά σας.
i)Τον Νίκο Ασημακούλα, έγκριτο δημοσιογράφο, ο οποίος φρόντισε να προβληθεί το γεγονός του αγώνα μου και να ενημερωθεί ο κόσμος από τα Μ.Μ.Ε..
και Τέλος το προπονητικό team του Περσέα, Μανώλης Λαβδάκης και Γιώργος Καπανταιδάκης για την εξαιρετική δουλειά που έκαναν, ώστε να είμαι πανέτοιμη γι αυτόν τον αγώνα.
Όπως θα δείτε στον τέταρτο γύρο έσκισα το μάτι της Persoon με ένα δεξί hook και ο διαιτητής μου έκανε επίσημη παρατήρηση για κουτουλιά αφαιρώντας μου πόντους πράγμα που επιδείνωσε την ήδη κακή ψυχολογία που είχα εξαιτίας των γεγονότων που συνέβησαν πριν τον αγώνα και έδωσε και ένα βαθμολογικό προβάδισμα στην αντίπαλό μου, δεν ψάχνω να βρω δικαιολογίες απλά αναφέρω τα γεγονότα όπως έγιναν. Απολαύστε τον αγώνα!!!»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου