Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Παραιτήθηκε ο Φώτης Ευαγγέλου

Την παραίτηση του από το μετοχικό συμβούλιο του ΖΜΑΚ κατέθεσε στο Δ.Σ του promotion o Φώτης Ευαγγέλου.


Ακολουθεί η ανακοίνωση του:

«Με το συναίσθημα της ευθύνης να με διακατέχει δηλώνω και καταθέτω στο Διοικητικό συμβούλιο της ZMAK Entertainment A.E την παραίτηση μου και την πώληση του ποσοστού των μετοχών μου (14%) στον Kris Κassavopoulos, του οποίου εκχωρώ ως εκ τούτου και το δικαίωμα επιλογής του επόμενου διευθυντή του promotion.

Τα αίτια της αποχώρησης μου έχουν να κάνουν με τα τον αποτροπιασμό για τα τελευταία γεγονότα,  που οδήγησαν στο νοσοκομείο και έφεραν σε κίνδυνο τη ζωή του performer Giant. Δεν θα διακυβεύσω και τη δική μου ζωή, ούτε της οικογένειας μου».

Περισσότερες πληροφορίες στο www.zmakgr.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου