Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

5-0 ο Καφρίτσας και συνεχίζει…

Χθες (30/7) αγωνίστηκε για πρώτη φορά σε διοργάνωση του «No Limits» και συγκεκριμένα στο 28ο event, που πραγματοποιήθηκε στο Κατράκειο θέατρο Νίκαιας. Η εμφάνισή του μας εντυπωσίασε και μας έδωσε μια γεύση για το τι μπορεί να κάνει.

Ο λόγος για τον Χρήστο Καφρίτσα, ο οποίος επικράτησε του Johny Toradze σε αγώνα πυγμαχίας με ομόφωνη απόφαση, διαμορφώνοντας έτσι το ρεκόρ του σε 5-0.

Το μέλλον είναι μπροστά του και σίγουρα αν συνεχίσει να δουλεύει σκληρά, το ρεκόρ του θα μεγαλώσει κατά πολύ.

Ο ίδιος έγραψε στο προσωπικό του προφίλ σχετικά με τη χθεσινή του νίκη και συγκεκριμένα ευχαρίστησε τους ανθρώπους  που ήταν δίπλα του, καθώς και τους χορηγούς του.

Αναλυτικά έγραψε:

«Άλλη μια νίκη μου. Έκανα το 5-0... Ευχαριστώ πολύ, πάνω απ’ όλα, τον προπονητή μου, Κώστα Καββαδία και τον γυμναστή μου, Παναγιώτη Σταυρόπουλο, που είναι δίπλα μου πάντα και με στηρίζουν.

Ευχαριστώ και τους όλους τους χορηγούς μου:

Εταιρία Persani
Ετεκα Σταικος
W rio/Ακρωτήρι
ErgonBarlos
ABANTAZ Ellinadiko club
Mila mou Kafe

Και θα ήθελα να ευχαριστήσω και τους φίλους μου που ήταν ξανά εκεί και με στήριξαν...».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου