Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

«Ήμουν, είμαι και θα είμαι μαχητής»

Στην ήττα του στο «No Limits 27» από τον Γιάννη Αναγνωστόπουλο αναφέρθηκε σε ανάρτησή του ο Γιάννης Μπαχάρ, ο οποίος, μεταξύ άλλων, αναφέρει ως βασικό αντίπαλό του τον ίδιο του τον εαυτό.

 Αναλυτικά:

«Το Σάββατο 23/4 έπαιξα το δεύτερο επαγγελματικό αγώνα Μ.Μ.Α. της καριέρας μου, όπου και έχασα στον 1 γύρο με υποταγή. Θα μπορούσα να εξηγήσω την έκβαση του αγώνα κατασκευάζοντας χίλιες δικαιολογίες. Η αλήθεια είναι όμως ότι ο βασικός αντίπαλος μου ήταν ο εαυτός μου και αυτόν δεν μπόρεσα να τον κερδίσω. Ήμουν μαχητής, είμαι μαχητής και θα είμαι μαχητής, ότι δυσκολίες και αν πρέπει να ξεπεράσω.

Θέλω να ευχαριστήσω τον Σταμάτη Μπιτάκο, τον Γιάννη Κακαράκη, τη Γεωργία Μπιτάκου (Γωγώ σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες), τον Βαγγέλης Γεωργίλα, την Ευπραξία Πιπίνη και το Laser Center Therapu, τη σχολή πυγμαχίας Promaxos, το The Fighting Mall και τους αθλητές του για όλα τα sparring που κάναμε και τέλος όλο τον κόσμο που ήρθε για να δει τον αγώνα μου από κοντά.
Σύντομα θα τα ξαναπούμε…».





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου