Σάββατο 30 Απριλίου 2016

«Θα ήθελα για εσάς να κάνω έναν τέτοιο αγώνα στην χώρα μου»

Να ευχαριστήσει όσους τη στήριξαν και τη βοήθησαν στην προετοιμασία της για τον αγώνα κόντρα στην Μαέβα Χαμαντούς θέλησε, η Μαρία Σεμερτζόγλου, με μήνυμα στο προσωπικό της προφίλ.


Να θυμίσουμε πως η Ελληνίδα αθλήτρια αγωνίστηκε στις28 του μήνα στην Γαλλία κόντρα στην Μαέβα Χαμαντούς, από την οποία και ηττήθηκε στα σημεία, πραγματοποιώντας, όμως, ένα πολύ καλό και δυνατό παιχνίδι.

Αναλυτικά:

 «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που με στηρίζουν πάντα σε κάθε προσπάθεια!! Τον προπονητή μου μυϊκής ενδυνάμωσης, Sot Lolis, που πραγματικά οι γνώσεις του για μένα ήταν πιο αναγκαίες από ποτέ!!!!Είσαι μοναδικός!! Την ομάδα των fighters , τον Αντώνη Καραδήμα, και τον Κο Άγγελο Χαριση για τις προπονητικό προγράμματα καθώς και τους συναθλητές μου fighters για την βοήθεια τους στα σπαρινγκ. Την Ξένια Μιτάκου για όλα τα διαδικαστικά και που πάντα μου κλείνει αγώνες σεβόμενη τις επιθυμίες μου κάνοντας τα όλα πιο εύκολα. Τον ερασιτεχνικό σύλλογο μου Πολυδεύκης Ακαδημία Πυγμαχίας και τον δάσκαλο Παπαγιαννη Ηλία και τον Κώστα Εξακουστο για την πολύτιμη βοήθεια του καθώς και του συναθλητες μου εκεί για τα δυνατά σπαρινγκ. Τον Κώστα Τζοτζο και τον Κραταιος   Α.Σ για την φιλοξενία κ την στήριξη τους κ τα φανταστικά cross training! Τον ΣΕΠ που πάντα με στηρίζουν κ φροντίζουν να αγωνίζομαι με ασφάλεια. Όλα τα sites που ενημερώνουν όσους ενδιαφέρονται έστω και λίγο να μαθαίνουν για τους αγώνες μου!! Βέβαια Πάντα τον προπονητή μου Κωνσταντίνο Αθανασόπουλο για όλη την προετοιμασία ώστε να είμαι στην καλύτερη φυσική κατάσταση όταν ανεβαίνω στο ρινγκ. Τους δικούς μου ανθρώπους που με στηρίζουν στην καθημερινότητα μου και όλους εσάς που πάντα μου εύχεστε και με στηρίζεται!!! Θα ήθελα για εσάς να κάνω έναν τέτοιο αγώνα στην χώρα μου! Καλή Ανάσταση να έχουμε και Καλό Πάσχα!!!!»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου