Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

«Δεν παύω να είμαι επικίνδυνος»

Ο Αλέξης Σύρος μίλησε στο  scorpionnight.gr και τον Νότη Καμπέρη σχετικά με τον αγώνα του κόντρα στον Ντανιελιάν, που θα διεξαχθεί στο ρινγκ του «Boxing Prive» στις 6 Μαρτίου στην Αθήνα. Ο Stonehammer δήλωσε πως σέβεται τον αντίπαλο του και πως θα δώσει τον καλύτερο του εαυτό μπροστά στο κοινό της Αθήνας.


Αναλυτικά:

Ν.Κ: Πώς αισθάνεσαι που επιστρέφεις μετά από ένα χρόνο στο μποξ;
Α.Σ: Δεν θα μπορούσα να αισθάνομαι τίποτε άλλο παρά μεγάλη ανυπομονησία να επιστρέψω πάνω στο ρινγκ.

Ν.Κ: Πιστεύεις ότι θα γυρίσεις καλύτερος στο άθλημα;
Α.Σ: Όσο περνάει ο καιρός πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι βελτιώνονται σε ό,τι και αν κάνουνε. Έτσι και εγώ, πιστεύω ότι θα γυρίσω καλύτερος. Αυτός είναι και ο στόχος μου!

Ν.Κ: Σε τι κατάσταση βρίσκεται την τωρινή περίοδο;
Α.Σ: Σημασία δεν έχει σε τι κατάσταση βρίσκομαι αυτήν την περίοδο, αλλά σε τι κατάσταση θα είμαι την ημέρα του αγώνα. Αυτή τη συγκεκριμένη περίοδο, προετοιμάζομαι σκληρά, ώστε να είμαι στο πικ των δυνατοτήτων μου  εκείνη την βραδιά.

Ν.Κ: Ποια είναι η άποψη σου για τον αντίπαλο σου;
Α.Σ: Ο αντίπαλος μου είναι ένας πολύ ποιοτικός παίκτης και από ότι τον είδα στον τελευταίο του αγώνα, ήταν εξαιρετικός. Τον σέβομαι, αλλά κατά τη διάρκεια του αγώνα, είναι ο αντίπαλος μου που πρέπει και θέλω να κερδίσω.

Ν.Κ Έχεις να προσθέσεις κάτι, διαβάζοντας τις δηλώσεις που έκανε πριν από λίγες ημέρες; 
Α.Σ: Χαίρομαι που ο Ντανιελιάν προετοιμάζεται κατάλληλα, καθώς και για το ότι ξέρει πως δεν παύω να είμαι επικίνδυνος. Θα φροντίσω να κινδυνέψει αρκετά…

Ν.Κ: Πώς αισθάνεσαι που θα είσαι ένας από τους πρωταγωνιστές της νέας πρωτοποριακής διοργάνωσης του Γιώργου Σαριδάκη;
Α.Σ: Αισθάνομαι πάρα πολύ όμορφα που θα πάρω μέρος και είμαι ένας εκ των πρωταγωνιστών σε μια τέτοια πυγμαχική βραδιά. Πιστεύω ότι όλα τα παιδιά που θα πάρουν μέρος, θα βάλουν την πινελιά τους, ώστε να γίνει ένα πολύ όμορφο show.

Ν.Κ: Τι μήνυμα θα ήθελες να αφήσεις στον κόσμο της Αθήνας που θα παρακολουθήσει το show;
Α.Σ: Να στηρίξουν όλοι με την παρουσία τους το event αυτό και εγώ από τη  μεριά μου, θα δώσω το 150 τοις 100 του αγωνιστικού μου εαυτού, για να δώσουμε ένα όμορφο και αντάξιο θέαμα στον κόσμο.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου