Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

«Έχω θέσει υψηλούς στόχους»

Σχετικά με την προετοιμασία της ενόψει του αγώνα της  στη μεγάλη διοργάνωση «Star's Boxing» (19/3, 3ο κλειστό γυμναστήριο Άνω Λιοσίων), καθώς και για το γεγονός ότι έγινε μέλος του Σ.Ε.Π., έγραψε στην προσωπική της σελίδα η Χριστίνα Λιναρδάτου.


Αναλυτικά:

«Άλλη μια προετοιμασία έφτασε στο τέλος της. Χαίρομαι παρά πολύ που όλα πήγαν τόσο καλά κ χωρίς τραυματισμούς... Με σωστούς ανθρώπους δίπλα σου κ καλή συνεργασία όλα γίνονται!!! Μετά από 6 αγώνες στον Άγιο Δομίνικο κ ο τελευταίος και 7ος στην Αγγλία οπού κατέκτησα τον διεθνή τίτλο UBF international champion, ετοιμάζομαι να δώσω το Σάββατο το πρώτο στην Ελλάδα ως Επαγγελματίας πυγμάχος. Υπό την αιγίδα του Σ.Ε.Π. θα δώσω τον 8ο αγώνα μου κ πραγματικά χαίρομαι που πλέον υπάρχει επίσημη επαγγελματική ομοσπονδία στην Ελλάδα ώστε να μην χρειάζεται πλέον οι πυγμάχοι που επιθυμούν να γίνουν επαγγελματίες να μην χρειάζεται να εγκαταλείψουν το όνειρο η να φεύγουν σε άλλη χωρά κυνηγώντας το όνειρο τους (όπως έκανα εγώ). 

Πλέον πέρα από το να εκπροσωπώ την δεύτερη πατρίδα μου, Τον Άγιο Δομίνικο, μπορώ να εκπροσωπώ κ την Ελλάδα κ να αγωνίζομαι  στο εξωτερικό με τα Ελληνικά χρώματα. Έχω θέσει υψηλούς στόχους και αφού Κατέκτησα τον το 2015 τον τίτλο Της πρωταθλήτριας Αγίου Δομίνικου κ βραβεύτηκα από την ομοσπονδία ως πυγμάχος της χρονιάς, βάζω πλώρη για τον τίτλο Ελλάδος με στόχο να κατακτήσω τον τίτλο Ευρώπης.... Κ αυτά είναι μόνο η αρχή!!!! Σας περιμένω λοιπόν όλους το Σάββατο 19 Μαρτίου στο 3ο κλειστό γήπεδο φυλής να στηρίξετε εμένα αλλά κ όλους τους άλλους πυγμάχους που θα λάβουν μέρος στην μεγάλη διοργάνωση του «Star's Boxing».











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου