Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

«Στην Ελλάδα υπάρχει ταβάνι...»

Συνέντευξη στο scorpionnight.gr  και συγκεκριμένα στον Νότη Καμπέρη, παραχώρησε ο Armani Danielyan, ενόψει της συμμετοχής του στο «Scorpion 11», που θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη στις 25 Οκτωβρίου.  

Μεταξύ άλλων, ο μαχητής αναφέρθηκε στην προετοιμασία του,αλλά και στην ήττα από τον Άρη Μπέλλο, από τον οποίο θα ήθελε και την ρεβάνς. 

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Πριν από έναν χρόνο, είχες φτάσεις ως τον τελικό της οκτάδας του VERSUS, αλλά ηττήθηκες από τον Άρη Μπέλλο. Σε τι κατάσταση βρίσκει τον Armani Danielyan η νέα σεζόν; Ποιες δυσκολίες έχεις συναντήσει για να φτάσεις ως εδώ;

« Η προετοιμασία μου για το VERSUS ήταν πολύ δύσκολη. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες. Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν πως και τι. Παρόλα αυτά, πέτυχα αυτό που ήθελα, εκτός από την ήττα, που είναι και αυτή μέσα στο πρόγραμμα. Ηττήθηκα από τον Μπέλλο με σκίσιμο στο φρύδι.

Η φετινή χρονιά είναι ακόμη πιο δύσκολη σε σύγκριση με πέρυσι.  Τις δυσκολίες που συναντώ, πιστεύω πως τις έχουν συναντήσει και οι υπόλοιποι αθλητές. Είναι δύσκολο να δουλεύεις, να έχεις οικογένεια και να προπονείσαι. Πέρα από το τι έχουμε κάνει με τον προπονητή μου, τον Στέφανο Στεφανίδη, έχω δουλέψει αρκετά και μόνος μου».

Τι σκέφτεσαι ενόψει του ερχόμενου Scorpion, που θα λάβει χώρα σε περίπου ένα μήνα από τώρα; Πώς αισθάνεσαι που έχεις καθιερωθεί και πλέον αγωνίζεσαι σε μεγάλες εγχώριες διοργανώσεις, όπως αυτή;

« Το Scorpion είναι μία από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις στην Ελλάδα και έχει φιλοξενήσει μεγάλα ονόματα. Όταν παίζεις σε τέτοιες διοργανώσεις, η ευθύνη μεγαλώνει. Οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες. Προσπαθώ να πετύχω το καλύτερο».

Θα ήθελες να δώσεις κάποιον συγκεκριμένο αγώνα με κάποιον Έλληνα (ή ξένο) αθλητή;

« Θέλαμε μια ρεβάνς με τον Μπέλλο, γιατί ο αγώνας δεν ήταν καθαρός με το σκίσιμο. Βέβαια, αυτό συμβαίνει και δεν σημαίνει κάτι. Γενικά, δεν έχω ιδιαίτερες προτιμήσεις και παίζω με όποιον μου σερβίρουν».

Σε είδαμε πρόσφατα σε μια πολύ δυνατή μάχη, όπου νίκησες τον Αλέξανδρο Σέρτσα. Ποιοι είναι οι στόχοι σου από δω και στο εξής, πέρα από την σημείωση μιας επιτυχούς εμφάνισης στο Scorpion 11;

« Με τον Σέρτσα ήταν ο τελευταίος μου αγώνα. Πρόκειται για έναν καθαρό και ωραίο αθλητή, με ψυχή. Ο στόχος μου είναι να φτάσω όσο πιο ψηλά γίνετε. Στην Ελλάδα, όμως, υπάρχει ταβάνι. Έχω να δώσω μια μεγάλη μάχη στην Ελβετία στις 4 Οκτωβρίου κόντρα στον Shkodran Veselli».

Τέλος, ποιον αθλητή έχεις ως πρότυπο;

« Δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο αθλητή ως πρότυπο. Μπορώ να σου πω μερικά ονόματα, που μου αρέσουν τα στυλ τους. Petrosyan, Ζαμπίδης, Roosmalen και Mike Tyson (boxing) ».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου