Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

«Ο πρώτος στόχος, να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό»

Ο Σπύρος Νικολαΐδης μίλησε στο scoprionnight.gr και τον Νότη Καμπέρη για την επερχόμενη μάχη του στο «Scorpion 11», που θα πραγματοποιηθεί στις 25 Οκτώβρη στην Πύλης  Αξιού στην Θεσσαλονίκη, για τα πρότυπά του, καθώς και για τους μελλοντικούς του στόχους.  





Αναλυτικά:

Πώς αισθάνεσαι που θα δώσεις στις 25 Οκτώβρη έναν αγώνα σε μια τόσο σημαντική διοργάνωση για τα ελληνικά δεδομένα, όπως το Scorpion;  

«Αισθάνομαι ενθουσιασμένος που πρώτη φορά, επιτέλους, θα παίξω στην πόλη μου και με την ευκαιρία θα μπορέσουν τα άτομα που στηρίζουν την προσπάθειά μου να είναι στο πλευρό μου και να με ενθαρρύνουν πιο μαζικά από κοντά, ειδικά σε μια τόσο σημαντική διοργάνωση, όπως το Scorpions. Προφανώς, όλο αυτό μου δημιουργεί παράλληλα και ένα άγχος να μην τους απογοητεύσω, όμως όπως σε κάθε αγώνα, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το αποτέλεσμα. Σε κάθε περίπτωση είναι τιμή μου που θα συμμετάσχω σε αυτή τη διοργάνωση και χαίρομαι που ο προπονητής μου με εμπιστεύτηκε για ακόμη μια φορά να συμμετέχω σε αγώνα τέτοιου επιπέδου».  

Ποιοι είναι οι στόχοι σου από δω και στο εξής;

«Ο πρώτος στόχος μου προφανώς είναι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στις 25 Οκτωβρίου στην Πύλη Αξιού, ώστε να υπάρξει ένα ωραίο θέαμα και ένας καλός και τεχνικός αγώνας που θα μου επιτρέψει να ξαναμπώ δυναμικά στα ρινγκ μετά από 1 χρόνο απουσίας Έπειτα, κύριο μέλημά μου είναι να επικεντρωθώ περισσότερο σε διοργανώσεις επιπέδου «Scorpion» , ώστε αναγκαστικά να ανεβάσω τα επίπεδα προπόνησης μου και αντίστοιχα τα επίπεδα των αγώνων μου . Όλο αυτό σίγουρα θα βοηθήσει σε μια δυναμική επάνοδό μου στο άθλημα» . 

Σε ποιο στάδιο της προετοιμασίας σου βρίσκεσαι για την νέα αγωνιστική σεζόν;  

«Θεωρώ ότι βρίσκομαι σε πολύ καλό δρόμο και δουλεύω πολύ σκληρά με τον προπονητή μου, Νίκο Καρανίκα. Παρόλα αυτά, δυστυχώς δεν είμαι στο επίπεδο που θα ήθελα να βρίσκομαι, κυρίως λόγω έλλειψης χρόνου που μου αποσπούν άλλες υποχρεώσεις μου, όπως η δουλειά και η σχολή μου. Σε κάθε περίπτωση, με πείσμα και προσπάθεια βάζουμε τα δυνατά μας να καταφέρουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα, προσβλέποντας και στους επόμενους αγώνες που θα ακολουθήσουν στο μέλλον με δυνατά ονόματα».

Ποιον αντίπαλο θα ήθελες να αντιμετωπίσεις;  

« Προς το παρόν δε θα μπορούσα να αναφερθώ σε συγκεκριμένα ονόματα, μιας και δε θα ήθελα να ακουστώ ενθουσιώδης, αναφέροντας καταξιωμένους αντιπάλους, χωρίς πρώτα να έχω καταφέρει να εισαχθώ ξανά στο άθλημα, μετά την απουσία μου. Παρόλα αυτά, είναι προφανές ότι αποσκοπώ σε αγώνες με «μεγάλα ονόματα» του χώρου, στα οποία και θα κάνω την αντίστοιχη πρόταση, όταν οι συνθήκες και η προετοιμασία μου το επιτρέψουν» . 

Ποιο είναι το πρότυπο σου και ποια είναι τα αγαπημένα σου στοιχεία του; 

 «Πρότυπό μου ήδη από τα πρώτα χρόνια ασχολίας μου με το άθλημα υπήρξε ο δικός μας Μιχάλης Ζαμπίδης. Η μαχητικότητα, προσήλωση και τα αποτελέσματα που είχε πιστεύω από μόνα τους δημιουργούν θαυμασμό για το πρόσωπό του όπως και η δύναμη της ψυχής του . Ευτυχώς η Ελλάδα κατάφερε να αναδείξει διεθνώς έναν αθλητή αντίστοιχου επιπέδου και πειθαρχίας στους στόχους του. Μακάρι να υπάρξουν πολλοί ανάλογοι αθλητές που θα αναβαθμίζουν συνεχώς την ποιότητα του αθλήματος μας, όπως έκανε ήδη και αυτός ως σήμερα, προβάλλοντας και τη χώρα μας σε διεθνές επίπεδο με τα καταξιωμένα του αποτελέσματα κάνοντας μας περήφανους».  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου