Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

«Στόχος το χρυσό μετάλλιο»

Με στόχο να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ταξίδεψε η Ελισάβετ Τελτσίδου στο Όμπερβαρτ, προκειμένου να πάρει μέρος στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα τζούντο των νέων, που ξεκινά σήμερα, 18 Σεπτέμβρη και θα διαρκέσει μέχρι και τις 20 του μήνα.  Η Ελληνίδα τζουντόκα ρίχνεται στη μάχη το Σάββατο, όπου και θα αγωνιστεί στην κατηγορία των 63 κιλών.


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο sportsfeed.gr και στον Στέφανο Σουλιώτη:

«Στόχος μου είναι το χρυσό μετάλλιο γιατί έχουμε κάνει πολύ προπόνηση γι΄ αυτό. Μπορεί να αντιμετώπισα ένα μικρό ατύχημα με το πόδι που μου γύρισε στην προπόνηση αλλά ευτυχώς το ξεπέρασα με τη βοήθεια του φυσιοθεραπευτή μου Θοδωρή Χαριτίδη. Τον ευχαριστώ πολύ όπως και τους προπονητές μου που ήταν δίπλα μου. Πιστεύω πως επανήλθα στη φόρμα μου. Ελπίζω να καταφέρω το χρυσό μετάλλιο!».

Η Τελτσίδου προέρχεται από την πρώτη θέση στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ21 τον Ιούλιο και το χρυσό στο «Κύπελλο Ηλιάδης» τον Απρίλιο. Τον Αύγουστο συμμετείχε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ανδρών-γυναικών σημειώνοντας μία νίκη επί της Σουηδέζας, Νο18 της παγκόσμιας κατάταξης, Μία Χέρμανσον. Πέρυσι κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ23 και Κ21.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου