Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

«Δεν είμαι από εκείνους που επιλέγουν αντιπάλους»

Για τον αγώνα του στο Scorpion 11 (25 Οκτωβρίου, στην Πύλη Αξιού), αλλά και για τις φιλοδοξίες του και τους μελλοντικούς του στόχους μίλησε στο scorpionnight.gr και τον Νότη Καμπέρη, ο Χρήστος Πλασάρης

Ο αγώνας του Έλληνα μαχητή στη διοργάνωση του Γ. Σαριδάκη δεν θα πραγματοποιηθεί σε κλουβί, δηλαδή στο στυλ των ΜΜΑ, αλλά με Κ1 rules


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Σε τι κατάσταση βρίσκεσαι αυτήν την στιγμή αγωνιστικά;

«Αυτήν την περίοδο βρίσκομαι σε πολύ καλή κατάσταση και ετοιμάζομαι για την κορύφωση της προετοιμασίας μου».

Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου για την νέα σεζόν;

« Οι φιλοδοξίες μου γενικά είναι να έχω αγώνες. Χρειάζομαι τους αγώνες για να γίνομαι καλύτερος και να αποκτάω εμπειρία, διότι η εμπειρία παίζει πολύ μεγάλο ρόλο».

Πάνω σε ποια στοιχεία έχεις δουλέψει περισσότερο ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου και σε ποια από αυτά θεωρείς ότι υπάρχει χώρος βελτίωσης;

« Συνεχώς προσπαθώ να γίνομαι ακόμα καλύτερος, να βελτιώνομαι και να μαθαίνω καινούργια πράγματα. Ποτέ δεν θα πω ότι είμαι καλός σε αυτό ή στο άλλο. Προσπαθώ να μαθαίνω συνεχώς πράγματα και να καλύπτω τις αδυναμίες μου».

Μετά την ήττα του από τον Stefan Almazov, κατάφερες και πήρες την τετράδα και τον τίτλο στα 70 κιλά στο Cage Survivor 4. Είναι στο μυαλό σου μια μελλοντική μάχη κόντρα στον Αλέξη Νικολακόπουλο, με τον οποίο έχετε ανταλλάξει νίκες σε GFC 5 και GFC 6; Γενικότερα με ποιον θα ήθελες να έρθεις αντιμέτωπος;

« Η ήττα μου από τον Almazov έφερε το οριστικό μου «αντίο» στην κατηγορία των 77 κιλών. Κατέκτησα την ζώνη του CS στα 70 κιλά και αυτό ήταν η απόδειξη πως εκεί ανήκω. 

Δεν έχω πρόβλημα να παίξω με τον Νικολακόπουλο. Αν κατέβει στα 70 κιλά, όπως ειπώθηκε, τότε οι δρόμοι μας θα σμίξουν ξανά. Όσον αφορά τους αντιπάλους, δεν είμαι από εκείνους που τους επιλέγουν για να φτιάξουν ρεκόρ. Παίζω με όλους και δεν φοβάμαι την ήττα. Οι ήττες είναι μεγάλα μαθήματα και σε κάνουν πιο δυνατό».

Στα rankings του CS είσαι #1 στην κατηγορία lightweight. Θεωρείς πως ήρθε η στιγμή για το επόμενο μεγάλο βήμα της καριέρας σου;

« Στα rankings είμαι πρώτος και θα προσπαθήσω να μείνω εκεί. Η αλήθεια είναι ότι κάνω πολύ προπόνηση κάθε μέρα και προσπαθώ να γίνομαι όσο πιο καλός γίνεται σε όλα. Είμαι ανοιχτός σε προτάσεις και αυτήν την περίοδο ετοιμάζομαι να παίξω και σε έναν μεγάλο αγώνα εκτός Ελλάδος, τον οποίο θα ανακοινώσω μόλις μου επιτρέψει η διοργάνωση».

Πριν από μερικές μέρες, μάθαμε πως ο Τόνυ Χριστοδούλου «κόπηκε» από το UFC μετά την ήττα του κόντρα στον Scott Holtzman. Έχοντας βρεθεί δίπλα του, θεωρείς πως μπορεί να γυρίσει στο μέλλον στο νούμερο ένα MMA promotion στον κόσμο;

« Είδα τους αγώνες του Χριστοδούλου στο UFC και θα μιλήσω αντικειμενικά, διότι είμαι άνθρωπος που δεν του αρέσουν τα ψέματα. Δεν μου άρεσαν καθόλου και αυτό, γιατί ο Χριστοδούλου δεν έπαιξε στο στοιχείο του επάνω. Πήγε με δύο πολύ καλούς strikers και έπαιξε όρθιο, ενώ το στοιχείο του είναι το έδαφος και αν δεν κάνω λάθος, ας με διορθώσουν. Παρόλα αυτά, μπράβο που έφτασε μέχρι εκεί. Τώρα αν θα ξαναπαίξει, αυτό είναι στο χέρι του».

Και κλείνοντας… Conor McGregor ή Jose Aldo;

« Αυτή είναι μια ερώτηση που μου κάνουν πολλοί. Ο McGregor είναι καλός μαχητής, αλλά πάνω από όλα, αυτό που τον χαρακτηρίζει και τον έχει βοηθήσει να πάει μπροστά, είναι η πολύ τρέλα που έχει. Από την άλλη, ο Aldo, για μένα, είναι πιο ολοκληρωμένος. Είναι υπόδειγμα μαχητή και πρότυπο για μένα. Έχει ξεπροβάλει μέσα από κακουχίες και αυτό που τον οδήγησε στην κορυφή είναι το ταλέντο του και όχι η τρέλα του.

Άρα, πιστεύω (και θέλω) πως ο Aldo έχει όλα τα προσόντα για να κερδίσει. Παρόλα αυτά, κανείς δεν ξέρει πως θα εξελιχθεί μια μάχη. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε».  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου