Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

«Ας παίξει ο Καπώνης μαζί μου και αν χάσω του δίνω και τη δική μου αμοιβή»

Για ακόμη μια φορά ο Σταμάτης Μπιτάκος προκαλεί σε αγώνα τον Παύλο Καπώνη. Η αφορμή δόθηκε από μια συνέντευξη που παραχώρησε ο «Diamond» στο gavros.gr και συγκεκριμένα η απάντηση στην ερώτηση που του έγινε για το αν έχει απωθημένο να παίξει και πάλι με τον Μπιτάκο, μιας και η μεταξύ τους σειρά είναι στο 1-1.


Ο Καπώνης δήλωσε χαρακτηριστικά: «Κανένα απωθημένο δεν μου έχει μείνει. Του Σταμάτη του έχει μείνει απωθημένο από ό,τι φαίνεται. Για μένα, λοιπόν, δεν έχει μείνει κανένα απωθημένο. Γνωρίζω ότι έχω κερδίσει και τις δύο φορές. Την πρώτη φορά ήταν με τεράστια διαφορά και στη δεύτερο δεν είχα το ίδιο κίνητρο. Τώρα εντάξει, το μόνο κίνητρο που μπορεί να μου δώσει για να παίξω τρίτη φορά μαζί του είναι κάποια καλή συμφωνία για αυτόν τον αγώνα. Για μένα είμαι και τις δύο φορές νικητής. Εμένα προσωπικά δεν μου έχει μείνει κάποιο απωθημένο και μάλλον του Σταμάτη του έχει μείνει, αφού θεωρεί λογικά ότι δεν νιώθει νικητής».

Η απάντηση από τον Σταμάτη Μπιτάκο… ξεκάθαρη…  Προκαλεί τον Καπώνη να ανέβει μαζί του στο ρινγκ και σε περίπτωση που ηττηθεί, τότε του δίνει και τη δική του αμοιβή.

Συγκεκριμένα έγραψε στο προσωπικό του προφίλ:
«Αν το κίνητρο για να παίξει ο Καπώνης είναι τα χρήματα και μόνο, τότε ας ανέβει πάνω στο ρινγκ για 3 παιχνίδια και αν χάσω υπόσχομαι σε όλους εσάς ότι θα του δώσω και την δική μου αμοιβή!!! Μόνο τον παρακαλώ πολύ αν ανέβει, μην τρέχει από γωνία σε γωνία και τον κυνηγάω πάλι, όπως έκανα στο δεύτερο μας παιχνίδι, γιατί εγώ είμαι πραγματικός μαχητής, όχι αθλητής του στίβου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου