Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Καπώνης: «Είμαι στην καλύτερή μου φόρμα»

Το Freddo επικοινώνησε με τον Παύλο Καπώνη προκειμένου να τον ρωτήσει  σχετικά με την επικείμενη  μάχη του κόντρα στον John Wayne Parr, που θα πραγματοποιηθεί στις 11 Ιουνίου στο Λονδίνο, στο πλαίσιο της διοργάνωσης «Muay Thai Grand Prix 5», για το πότε σκέφτεται να αποσυρθεί από την ενεργό δράση, καθώς και για το αν θα αγωνιζόταν ξανά με τον Σταμάτη Μπιτάκο.

Αναλυτικά:

Για το πώς επιλέχθηκε για αντίπαλος του John Wayne Parr: :«Έψαχναν έναν αντίπαλο που ήθελαν να είναι κοντά στα χρόνια του John Wayne Parr, ο οποίος είναι αυτός που έβγαλε τον Μιχάλη Ζαμπίδη νοκ άουτ στον πρώτο γύρο στην Αυστραλία. Εμένα λοιπόν με γνωρίζει η μεριά του, καθώς ήμουν ο προπονητής του Μιχάλη Ζαμπίδη όταν είχε παίξει την πρώτη φορά που… επιβίωσε σε πέντε γύρους. Με ήξεραν από κει. Ήμουν τότε τραυματισμένος και δεν μπορούσα να παίξω και είχα αφιερώσει ένα-δύο χρόνια στον Μιχάλη για να τον προπονώ.

Μου έκαναν την πρόταση και δεν δίστασα καθόλου. Με διάλεξαν μεταξύ 20 αθλητών που είναι στην Ευρώπη. Ήθελαν να βρουν κάποιον που είναι μπροστά ηλικιακά και να έχει τους ανάλογους τίτλους. Εγώ έχω τέσσερις παγκόσμιους τίτλους, αυτός 10 και ήμουν πιο κοντά στα θέλω τους».

Σχετικά με το πόσο δύσκολο είναι να αντιμετωπίζει έναν αθλητή τέτοιου βεληνεκούς: «Για να σου πω την αλήθεια μου, δεν είναι ο πιο έμπειρος αθλητής που έχω αγωνιστεί. Στο Χονγκ Κονγκ, ας πούμε, και στη μεγαλύτερη διοργάνωση που υπάρχει στον κόσμο, ο John Wayne Parr έχει 125 αγώνες τώρα, και έπαιξα με έναν αθλητή που είχε 217 αγώνες με 198 νίκες και τον νίκησα (σ.σ. τον Ταϊλανδό παγκόσμιο πρωταθλητή της διοργάνωσης HERO LEGENDS Singbrid Ka Bee στα 70Kg σε έναν αγώνα που έγραψε ιστορία στις 2 Νοεμβρίου 2015, αφού τον… ξάπλωσε στον δεύτερο γύρο με έναν φοβερό αγκώνα). Δεν είναι, λοιπόν, ο πιο έμπειρος και δεν έχω πρόβλημα να αγωνιστώ μαζί του. Είναι μεγάλη η πρόκληση, ναι, και ίσα-ίσα έχω μεγαλύτερο κίνητρο και πιστεύω ότι αυτό θα κάνει τη διαφορά στο τέλος».

Σχετικά με το πότε θα πέσουν οι τίτλοι τέλους: «Μην ξεχνάμε ότι τους παγκόσμιους τίτλους μου τους πήρα στα τελευταία χρόνια. Τώρα είμαι στην καλύτερή μου φόρμα. Και νιώθω εγώ καλύτερα, αλλά και εργομετρικά. Βλέποντας τις μετρήσεις μου, που είχα κάνει όταν ήμουν 26 ετών, τώρα εργομετρικά είμαι πολύ ανώτερος. Όσο μου επιτρέπει η φύση θα παίζω.

Μετά τον αγώνα, λοιπόν, που θα κάνω με τον John Wayne Parr και αν το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ καλό, θα είναι πολύ μετρημένοι οι αγώνες που θα με δείτε εδώ. Και η λογική λέει πως στην Ελλάδα μπορεί να με δείτε άλλη μία φορά και μετά στο εξωτερικό. Γιατί και εκεί είναι όλα τα χρήματα», ενώ για το πώς συντηρείται σχολίασε: «Κάνω δύο φορές κάθε μέρα, έξι φορές την εβδομάδα προπονήσεις. Πολύ καλή διατροφή, όπως κάνω και πάντα, και παράλληλα πολλή πειθαρχία σε όλο αυτό το κομμάτι. Γιατί έχω και όλα τα πράγματα να κάνω μαζί.

Είναι ένα δύσκολο κομμάτι. Για μένα είναι έξι εβδομάδες όταν έχω να παίξω ένα αγώνα και αυτό είναι γιατί συντηρούμαι πάρα πολύ καλά και πάντα είμαι στο 60% της αγωνιστικής μου κατάστασης. Μου χρειάζεται, λοιπόν, τόσος χρόνος για να φορμαριστώ να φτάσω στο 100% και να δώσω έναν ωραίο αγώνα».

Σχετικά με το αν έχει απωθημένο να παίξει με τον Σταμάτη Μπιτάκο: «Κανένα απωθημένο δεν μου έχει μείνει. Του Σταμάτη του έχει μείνει απωθημένο από ό,τι φαίνεται. Για μένα, λοιπόν, δεν έχει μείνει κανένα απωθημένο. Γνωρίζω ότι έχω κερδίσει και τις δύο φορές. Την πρώτη φορά ήταν με τεράστια διαφορά και στη δεύτερο δεν είχα το ίδιο κίνητρο. Τώρα εντάξει, το μόνο κίνητρο που μπορεί να μου δώσει για να παίξω τρίτη φορά μαζί του είναι κάποια καλή συμφωνία για αυτόν τον αγώνα. Για μένα είμαι και τις δύο φορές νικητής. Εμένα προσωπικά δεν μου έχει μείνει κάποιο απωθημένο και μάλλον του Σταμάτη του έχει μείνει, αφού θεωρεί λογικά ότι δεν νιώθει νικητής».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου