Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

«Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά μου, το πάθος μου να δίνω πόλεμο»

Στην διεθνή ιστοσελίδα FightSite μίλησε ο Γιάννης Παλαιολόγος ενόψει του αγώνα του με τον Αλέξανδρο Δημαρά  'FFC 22', που θα διεξαχθεί στις 19 Φεβρουαρίου στο Κλειστό του Taekwondο.


Συγκεκριμένα  ανέφερε :

«Νομίζω πως ο αντίπαλός μου είναι ένας μαχητής ΜΜΑ που συνηθίζουμε να βλέπουμε δίχως πολύ εμπειρία και μεγάλες ικανότητες. Είναι δυνατός και υπομονετικός αθλητής. Στόχος μου να τελειώσει ο αγώνας με ΤΚΟ ή υποταγή. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά μου είναι οι ικανότητές μου στις ΜΜΑ, η εμπειρία μου και το πάθος μου να δίνω τον πόλεμο που θέλουν οι fans».

Συνεχίζοντας τόνισε :

«Πέρυσι έπαιξα πολλές φορές για το 'King of the Cage' και έχω ακόμα αγώνες για να δώσω εκεί. Αγώνας στο FFC σημαίνει για μένα μια καλή μάχη που θα περαστεί στο Sherdog, διότι είναι ένα διεθνές event και ανυπομονώ να παίξω σε ένα από τα πιο δυνατά και αναγνωρισμένα promotions στην Ευρώπη.

Να σας πω την αλήθεια είναι υπέροχο να μάχεσαι μετά από αρκετό καιρό εντός έδρας και θέλω να δείξω στους fans μου την πρόοδο και εξέλιξή μου.

Ο κόσμος σίγουρα πρέπει να έρθει γιατί κάθε φορά προσφέρω θέαμα που τους αρέσει και έτσι έχουμε μια ιδιαίτερη σχέση».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου