Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

«Κάθε αντίπαλος επικίνδυνος, αλλά εγώ πιο επικίνδυνος»

Στο διεθνές «FightSite» μίλησε ο Αθηνόδωρος Μιχαηλίδης σχετικά με τη μάχη του στο «F.F.C. 22», που θα διεξαχθεί την Παρασκευή (19/2) στο κλειστό του taekwondo στο Φάληρο.

Ο Έλληνας μαχητής, όπως είναι γνωστό, θα τεθεί αντιμέτωπος με τον Ολλανδό παγκόσμιο πρωταθλητή του GLORY, Robin van Roosmalen, που κάνει το ντεμπούτο του στις Μ.Μ.Α..

Διαβάστε όσα δήλωσε ο Μιχαηλίδης :

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα παίξω με τον Robin στο ντεμπούτο του και χαρούμενος που μου δίνεται αυτή η δυνατότητα στην διοργάνωση. Θα ήθελα να ευχαριστήσω για αυτή την ευκαιρία τον Χρήστο Παπαναγιώτου.

Εδώ και χρόνια παίζω στο εξωτερικό και με αυτό το ματς τώρα γίνομαι όλο και πιο γνωστός και στην Ελλάδα όπου αναγνωρίζουν τα κατορθώματά μου.

Έχω αγωνιστεί σε μεγάλες διοργανώσεις όμως να παίζω για το 'FFC' με κορυφαίους αθλητές από όλο τον κόσμο στην κάρτα, είναι τεράστια πρόκληση.

Κάθε αντίπαλος είναι επικίνδυνος, όμως εμένα με νοιάζει να γίνω εγώ ο πιο επικίνδυνος από όλους. Τα πρότυπά μου είναι ο Jose Aldo και ο Conor McGregor διότι είναι εκρηκτικοί και ενδιαφέροντες μαχητές που επίσης έχουν και ισχυρό μυαλό.

Θέλω να κυριαρχήσω στην κατηγορία μου στο FFC και να παίξω για την ζώνη μετά από μερικά ματς.
Η προετοιμασία μου για τον Roosmalen πήγε εξαιρετικά. Δούλεψα όλους τους τομείς όσο περισσότερο μπορούσα και θεωρώ εξελίχθηκα ως μαχητής. Σκοπός μου να πετύχω μεγάλη νίκη με δυνατή εμφάνιση.

Ο Roosmalen είναι επικίνδυνος στην όρθια μάχη, αλλά έχω και εγώ τα πλεονεκτήματά μου, όπως είναι η Ελληνική Ψυχή και Καρδιά. Tα υπόλοιπα θα τα δείτε στο ρινγκ. Θα κάνω έναν μεγάλο αγώνα για το κοινό μου στην χώρα μου που λατρεύω.
Δεν νιώθω καμία πίεση γιατί ξέρω ότι κάνω συναρπαστικές αναμετρήσεις και θα το αποδείξω αυτή την Παρασκευή».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου