Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

Δείτε τι δήλωσαν Νερούτσος και Κυρίμης μετά τη μάχη τους

Ήταν ένα πολύ δυνατό παιχνίδι αυτό που πραγματοποιήθηκε μεταξύ του Δημήτρη Νερούτσου και του Παναγιώτη Κυρίμη στο ρινγκ του «No Limits 28» (30/7, Κατράκειο θέατρο Νίκαιας). Οι δυο μαχητές αναμετρήθηκαν στο στυλ της πυγμαχίας, με τον νικητή να φορά στη μέση του τη ζώνη της διοργάνωσης.


Μετά από τρεις ωραίους γύρους, ο Νερούτσος κέρδισε τον αγώνα. Το παιχνίδι εντυπωσίασε και τη διοργανώτρια, Γεωργία Μπιτάκου, η οποία εξέφρασε την επιθυμία της για ρεβάνς, κάτι που οι δυο αθλητές δεν αρνήθηκαν.

Μετά το τέλος της μάχης, ο Νερούτσος είπε: «Θέλω να δώσω τα συγχαρητήριά μου στον αντίπαλό μου για το παιχνίδι μας. Ευχαριστώ τη γωνία μου για τη στήριξη».


Από την άλλη, ο Κυρίμης δήλωσε: «Έκανα ό, τι μπορούσα. Έπαιξα απέναντι σε ένα δυνατό αντίπαλο. Ίσως ήμουν σε κακή μέρα. Δεν υπάρχει, όμως, ξεκούραση για εμένα. Θα συνεχίσω τις προπονήσεις για να γίνω καλύτερος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου