Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Και η κόντρα συνεχίζεται…

Η μάχη τους ξεκίνησε πριν ανέβουν στο ρινγκ, συνεχίστηκε στα σχοινιά και συνεχίζεται και μετά το τέλος του αγώνα. Ο λόγος για τους Γιάννη Παλαιολόγο και Άγγελο Γιατρά, οι οποίοι αγωνίστηκαν στο Battle 13, με νικητή τον πρώτο με ΤΚΟ στον πρώτο γύρο.

Οι αντιδράσεις, όμως, από την πλευρά του Γιατρά, σε ό, τι αφορά την εξέλιξη του αγώνα, ήταν έντονες, καθώς θεώρησαν πως δεν έπρεπε να διακοπή τόσο σύντομα το παιχνίδι από τον διαιτητή.

Συγκεκριμένα, έγραψε στο προσωπικό του προφίλ: «Το να δέχεσαι 5-6 χτυπήματα στον πήχη και όχι στο κεφάλι, δεν είναι κίνητρο να λήξει ένας αγώνας. Ούτε μελανιές δεν έχει το χέρι μου, τι να πω… Αλλά με έναν τέτοιο διαιτητή τι αγώνα να δώσεις. Όλοι ξέρουν τι θα γινόταν αν η κρίση ήταν σωστή».

Από την πλευρά του ο Γιάννης Παλαιολόγος πως ήταν σίγουρος για το αποτέλεσμα, «Η βεβαιότητά μου ήταν ξεκάθαρη από τα λόγια μου αρκετές μέρες πριν το ματς . Άτομα που παίζουν και θέλουν να λέγονται αθλητές και δε δείχνουν σεβασμό στον αντίπαλο , απλά μου δίνουν ένα επιπλέον κίνητρο στο παιχνίδι μου».

Η πρόταση για ρεβάνς έπεσε στο τραπέζι, αυτό που μένει να δούμε είναι αν τελικά κάτι τέτοιο θα πραγματοποιηθεί!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου