Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Συνεχίζει ακάθεκτη η Λιναρδάτου

Την τρίτη της νίκη σε ισάριθμους αγώνες πέτυχε η Χριστίνα Λιναρδάτου, η οποία δοκιμάζει τη τύχη της εκτός συνόρων. Η Ελληνίδα πυγμάχος επικράτησε με απόφαση της Yoseidy Zarzuela, σε αγώνα που διήρκεσε 6 γύρους.

Η «Black Mamba»  έγραψε στο προσωπικό της προφίλ, μετά την τρίτη της επαγγελματική νίκη:

«Χθες πέτυχα την τρίτη μου συνεχή νίκη ως επαγγελματίας πυγμάχος, ήταν ένας δυνατός αγώνας των 6 γύρων με μια δυνατή αθλήτρια που δεν σταματούσε να ασκεί πίεση... Αισθάνθηκα τεράστια ικανοποίηση όταν κατέβηκα από το ρινγκ κ όλοι με επαινούσαν, με αγκάλιαζαν κ έβγαζαν φωτογραφίες μαζί μου. Μου λείπουν όλοι κ όλα από την Ελλάδα, όταν βλέπεις όμως ότι οι κόποι σου δεν πάνε χαμένοι παίρνεις δύναμη κ συνεχίζεις. Ευχαριστώ πολύ τον δάσκαλο κ μάνατζερ μου Μανώλη Λαβδάκη για όσα έχει κάνει για μένα, για την πίστη του στις ικανότητες μου κ για όσα μου έχει διδάξει που είναι τα όπλα μου στο ρινγκ, η απουσία του χθες ήταν αισθητή. Την οικογένεια μου που είναι στο πλευρό μου σε κάθε μου βήμα και τους φίλους και φίλες που αγωνιούν κάθε φορά για το αποτέλεσμα κ μου στέλνουν πάντα τις ευχές τους. Για όλους όσους με ρωτάτε για τους αγώνες, δε θα δημοσιευτούν προς το παρόν, αποφασίστηκε με το team μου να μην δίνουμε προς το πάρουν υλικό στους αντιπάλους, για όσους ρωτάτε πότε θα γυρίσω, μόλις καταφέρω εκείνα για τα οποία έφυγα, τώρα είναι μόνο η αρχή!!! Σας ευχαριστώ!!!».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου