Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Μπούκης: THE CHAMP IS HERE!

Την πιο σημαντική, έως τώρα, στιγμή της καριέρας του έζησε ο Γιάννης Μπούκης, ο οποίος κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο της WKU κόντρα στον Γερμανό, Dominic Haselbeck, και μάλιστα μέσα στην έδρα του.


Ο αθλητής του Στέλιου Πολίτη, ο οποίος απέδειξε πως είναι για μεγάλα πράγματα, δήλωσε για την μεγάλη επιτυχία του:


«Η χτεσινή βραδιά θα μου μείνει χαραγμένη στην μνήμη σαν η μεγαλύτερη της ως τώρα καριέρας μου . Το μεγαλύτερο τηλεοπτικό δίκτυο της Γερμανίας SAT 1 διαφήμισε τον αγώνα μου και τη νίκη μέσα στη Γερμανία που συνοδεύτηκε από τον Παγκόσμιο Τίτλο κόσμημα της WKU. Η προετοιμασία μου με το δάσκαλο Στέλιο Πολίτη απέδωσε καρπούς με αποκορύφωμα κατά τον αγώνα της υπεροχής και του νοκ νταουν που πέτυχα στον 5 γύρο , μην αφήνοντας περιθώρια στον αντίπαλο . Δίπλα μου όλοι εσείς και τα παρά πολλά μηνύματα υποστήριξης , σας ευχαριστώ και σας το αφιερώνω . Ένα μεγάλο ευχαριστώ ακόμα στον δάσκαλο μου τον Μιχάλη Δρόσο για όλα και τους χορηγούς μου J&P Aerion Energy , TOP TEN , Xtreme Stores , Theodor Creations και το Jackals Tattoo! Τέλος ένα ακόμα ευχαριστώ στον δάσκαλο Μάκη Δημάτο και το Talent Boxing Academy και τα παιδιά του συλλόγου που με στηρίζουν και με βοηθάνε με τον τρόπο τους! Επόμενος στόχος λοιπόν το επίσημο K-1 στην Αθήνα! Σας ευχαριστώ πολύ όλους! THE CHAMP IS HERE!» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου