Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

«Αν θέλει ρεβάνς ο Μανωλάς θα την έχει»

Μέσο μηνύματος στην προσωπική του σελίδα στο facebook, ο κάτοχος της ζώνης του No Limits, Δημήτρης Χιώτης, μίλησε για το Κυριακάτικο παιχνίδι του κόντρα στον Γιάννη Μανωλά, δηλώνοντας, μεταξύ άλλων, έτοιμος για την ρεβάνς.
Αναλυτικά τα όσα έγραψε:

«Μια ακόμη μεγάλη νίκη προστέθηκε στο βιογραφικό μου και τη σχολή μου έπειτα από τραυματισμό στη μύτη από τον 1ο γύρο πρώτα απ όλα θέλω να ευχαριστήσω τον κύριο Δημήτρη Μπακιρτζή τον γιατρό του αγώνα που με βοήθησε και σταμάτησε την αιμορραγία! Έπειτα ευχαριστώ όλη μου την ομάδα και τέλος θέλω να ευχαριστήσω με όλη μου την ψυχή τον κόσμο μου που με ακολουθεί παντού και τον Γιάννη Μανωλά που είναι άξιος σεβασμού και οπότε θελήσει θα έχει ρεβάνς!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου